Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Pharmacoidea Kft. (székhely: 6726 Szeged, Derkovits fasor 7-11., adószám: 13660271-2-06), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Pharmacoidea Kft.

A szolgáltató székhelye: 6726 Szeged, Derkovits fasor 7-11.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@pharmacoidea.eu Cégjegyzékszáma: 06-09-010412

Adószáma: 13660271-2-06

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Szegedi Törvényszék Cégbírósága

Telefonszáma: 06-70/672-6221

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: Websupport Magyarország Kft., 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

Alapvető rendelkezések

  1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről

szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

  1. Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre kiterjed, melyet Ön, mint Vevő a Pharmacoidea Kft. webáruházából történő megrendeléssel kezdeményez.
  1. A webáruházban található termékadatok, fotók, leírások a Pharmacoidea Kft. tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása csak a Pharmacoidea Kft. előzetes engedélyével lehetséges.
  1. A rendelések szállítási idejére minden terméknél feltüntettük a várható szállítási határidőt. A raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, azonban erről Vevő tájékoztatást kap e-mailben.

Adatkezelési szabályok

  1. Az adatvédelmi tájékoztató elérhető a webáruház főoldalán.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

  1. A megjelenített termékek csak online vásárolhatók meg. A termékek ára tartalmazza a 27%-os áfát. Csomagjaink kézbesítésének költsége GLS futárszolgálat esetében Magyarország egész területén bruttó 1600 Ft. Ingyenes GLS szállítást biztosít webáruházunk amennyiben Ön 16.000 forint összegben vagy afelett vásárol. Postai házhoz szállításra (MPL) is van lehetőség, melynek költsége Magyarország egész területén bruttó 1990 Ft. MPL kézbesítés esetén, a szállítási költségen felül küldemény kezelési költség kerül felszámításra, melynek értéke bruttó 2000Ft.
  1. A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
  1. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete

  1. A „Bevásárlókosár” képernyőjén tudja a rendelését véglegesíteni és elküldeni. Kérjük, ezen az oldalon minden adatot ellenőrizzen le ismét. Amennyiben hibát talál, a kosárban található adatokra kattintva módosíthatja a megadott darabszámokat. A folyamatban így bármikor visszaléphet bármelyik lépésre. Korrigálhatja a számlázási adatokat, a szállítási címet, a rendelni kívánt mennyiséget, tételt törölhet, és új tételt adhat rendeléséhez. Ha mindent rendben talált, akkor a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva léphet tovább, majd a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával feladhatja rendelését. Ezt követően hamarosan e-mailben nyugtázást kap rendelésének fogadásáról. A 14 óráig leadott rendelések a következő munkanapon kézbesítésre kerülnek.
    1.  A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban kell gyűjteni. A termékek a „Kosárba teszem” feliratú gombra kattintva tehetők kosárba. A rendelt mennyiség a kosárra kattintás előtt a kis fehér téglalapban módosítható. Ezt követően eldöntheti, hogy a ” Kosárba teszem ” feliratra kattintva még más termékeket is keres áruházunkban, vagy a jobb felső sarokban található kosár ikonra kattintva feladja megrendelését. A bevásárlókosár oldalon lehetősége van még a szállítási cím és a vásárolt tételek mennyiségi módosítására, illetve a véletlen a kosárba tett tétel törlésére a végleges rendelés feladása előtt. A válogatás végeztével lépjen tovább az „Tovább a pénztárhoz” feliratú gombra kattintva. A kasszában lehet még egyszer leellenőrizni, hogy milyen tételek kerültek a kosárba. A számlázási adatok menüben megadhatja, hogy kinek a nevére állítsuk ki a számlát. A fizetési mód kiválasztása után a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával lehet a rendelést véglegesíteni és elküldeni. A következő képernyőn egy összegzést kapunk melyben a fizetési mód, a megrendelésünk száma és a fizetendő összeg jelenik meg.

1.11. A szállítás postai utánvéttel (futárszolgálattal), a fizetés készpénzzel vagy bankkártyával a futárszolgálat általi kiszállításkor történik.

  1. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelések feldolgozása és teljesítése

  1. A megrendelés leadása után néhány percen belül a megrendelés beérkezéséről rendszerünk automata nyugtázó levelet küld a Vevőnek, ez azonban még nem minősül szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, amikor ezt követően egy második levélben visszaigazoljuk a megrendelést, vagy telefonon termékfelelőseink értesítik Önt a megrendelése elfogadásáról. A megrendelést Ön a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosíthatja, illetve lemondhatja. A rendelések szállítási idejére minden terméknél feltüntettük a várható szállítási határidőt, vagy azt, hogy a termék raktárunkban elérhető. A raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, azonban erről Vevő e-mailben tájékoztatást kap és jelezheti, hogy számára elfogadható-e ez.
  1. Ha Szolgáltató és Vevő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Vevő felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. A webáruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, tartalmazzák a 27% ÁFA összegét. Visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy áruházunkban technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő téves ár jelenik meg. Ilyen esetben az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt.
  1. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vevőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vevő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

  1. A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat, visszaküldheti a megrendelt terméket. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Minden fogyasztónak (természetes személynek) a termék átvételétől számított 14 munkanapon belül elállási joga van.
  1. Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami hiánytalan csomagolásban érkezik vissza a Pharmacoidea Kft.-hez (6753 Szeged, Régész tér 12.). Elállásra vonatkozó igényét e-mailben vagy személyesen kell bejelentenie. Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követően lehetőség szerint 5, de maximum 30 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra. Amennyiben megrendelését bankkártyával már korábban kiegyenlítette és a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően 8 napon belül lemondja rendelését, akkor a bankkártya tranzakcióját visszafordíttatjuk az elfogadó banknál. A jogszabályok értelmében a visszafordításra a banknak 30 nap áll rendelkezésére. A visszatérítés nem vonatkozik a szállítási költségre, tekintettel arra, hogy a jogszabály (17/1999. kormányrendelet) értelmében nem vonatkozhat elállás olyan „szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte”, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie. Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékekre.

Panaszkezelés

  1. Biztosítunk lehetőséget e-mailes kapcsolatra. Így folyamatosan figyelemmel tudjuk kísérni véleményüket, a termékekkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos igényeiket, esetleges reklamációikat. E-mail címünk: info@pharmacoidea.eu.

Vegyes rendelkezések

  1. Szolgáltató és Vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Vevő és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Szegedi Járásbíróság/Törvényszék illetékességét.

Szeged, 2022. szeptember hó 01. nap


Rendeljen 20000Ft felett Szeptember 30. és Október 6. között, és kap egy ajándék EREK EGÉSZSÉGE 30 kapszulás kiszerelést!
+
Bevásárlókosár 0

Nincsenek termékek a kosárban.